Έπου θεώ, Νόμω πείθου, Θεούς σέβου, Γονείς αίδου, Γνώθι μαθών, Ήττο υπό δικαίου, Ακούσας νόει, Σεαυτόν ίσθι, Γαμείν μέλλε, Καιρόν γνώθι, Φρόνει θνητά, Ξένος ών ίσθι, Εστίαν τίμα, Άρχε σεαυτού, Φίλοις βοήθει, Θυμού κράτει, Πρόνοιαν τίμα, Φρόνησιν άσκει, Όρκω μή χρώ, Φιλίαν αγάπα, Δόξαν δίωκε, Παιδείας αντέχου, Ψέγε μηδένα, Επαίνει αρετήν, Σοφίαν ζήλου, Καλόν εύ λέγε, Πράττε δίκαια, Ευγένειαν άσκει, Φίλους ευνόει, Εχθρούς αμύνου, Κακίας απέχου, Κοινός γίνου, Ελπίδα αίνει, Φυλακή πρόσεχε, Φθονεί μηδένι, Ευεργεσίας τίμα, Ο μέλλεις δός, Τέχνη χρώ, Υφορώ μηδένα, Λαβών αποδός, Ήθος δοκίμαζε, Σοφοίς χρώ, Έυχου δυνατά, Φόνου απέχου, Γνούς πράττε, Φιλόσοφος γίνου, Όσια κρίνε, Ευλόγει πάντας, Διαβολήν μίσει, Δόλον φοβού, Έχων χαρίζου, Υιούς παίδευε, Πάσιν αρμόζου, Ικέτας αίδου, Ύβριν μίσει, Όρα τό μέλλον, Χρόνου φείδου, Μηδέν άγαν, Μέτρον άριστον, Φίλω χαρίζου, Ίδια φύλαττε, Άκουε πάντα, Αλλοτρίων απέχου, Έυφημος ίσθι, Δικαίως κτώ, Αγαθούς τίμα, Κριτήν γνώθι, Γάμους κράτει, Τύχην νόμιζε, Εγγυήν φεύγε, Απλώς διαλέγου, Ομοίοις χρώ, Δαπανών άρχου, Κτώμενος ήδου, Αισχύνην σέβου, Χάριν εκτέλει, Ευτυχίαν εύχου, Τύχην στέργε, Εργάζου κτητά, Ακούων όρα, Παίς όν κόσμιος ίσθι, Γλώτταν ίσχε, Όνειδος έχθαιρε, Κρίνε δίκαια, Ύβριν αμύνου, Αιτίω παρόντα, Χρώ χρήμασιν, Λέγε ειδώς, Φθιμένους μή αδίκει, Αλύπος βίου, Ομίλει πράως, Φιλοφρόνει πάσιν, Ευγνώμων γίνου, Γυναικός άρχε, Ηδονής κραττείν, Υιοίς μη κατάρω, Σεαυτόν εύ ποίει, Ευπροσήγορος γίνου, Πίνων άρμοζε, Μελέτει τό πάν, Μή θρασύνου, Βουλεύου χρόνω, Πόνει μετ΄ ευκλείας, Πράττε συντόμως, Αποκρίνου έν καιρό, Έριν μίσει, Πρεσβύτης εύλογος, Ηβών εγκρατής, Ατυχούντι συνάχθου, Οφθαλμού κράτει, Ομόνοιαν δίωκε, Άρρητον κρύπτε, Τό κρατούν φοβού, φιλίαν φύλαττε, Καιρόν προσδέχου, Έχθρας διέλυε, Τό συμφέρον θηρώ, Ευφημίαν άσκει, Γήρας προσδέχου, Απέχθειαν φεύγε, Επί ρώμη μή καυχώ, Πλούτει δικαίως, Δόξαν μή λείπε, Κακίαν μίσει, Κινδύνευε φρονίμως, Πλούτω απίστει, Χρησμούς θαύμαζε, Απόντι μή μάχου, Μανθάνων μή κάμνε, Σεαυτόν αίδου, Ούς τρέφεις αγάπα, Μή άρχε υβρίζειν, Επαγγέλου μηδενί, Τελεύτα άλυπος, Πρεσβύτερον αίδου, Χαρίζου αβλαβώς, Νεώτερον δίδασκε, Τύχη μή πίστευε, Μή επί παντί λυπού, Επί νεκρώ μή γέλα, Εύ πάσχε ώς θνητός, Βίας μή έχου, Έξ ευγενών γέννα, Μέσος δίκαιος, Τώ βίω μή άχθου, Πέρας επιτελεί μή αποδειλιών, Φειδόμενος μή λείπε, Αδωροδόκητος δίκαζε, Προγόνους στεφάνου, Αμαρτάνων μετανόει, Πράττε αμετανοήτως, Θνήσκε υπέρ πατρίδος.

Σάββατο, 2 Οκτωβρίου 2010

Οι Εβραίοι είναι οι αίτιοι για την οδύσσεια της Κύπρου


Περίμεναν κάποιοι να ξεσπάσει η κρίση ανάμεσα στις σχέσεις Τουρκίας-Ισραήλ, προκειμένου να διαφανεί ξεκάθαρα πιά το «ενδιαφέρον» των Εβραίων για την Κύπρο. Η κυπριακή διπλωματία -αν μπορούμε να επικαλεσθούμε την ύπαρξή της- ουδέποτε εστίασε την προσοχή της σε αυτό το «ενδιαφέρον» των Εβραίων για το νησί μας και πριν από την ίδρυση του εβραϊκού κράτους, αλλά και μετά.


Η πολιτική μας ηγεσία ποτέ της δεν ανέλυσε το Σχέδιο Χερτζ (1902), που απέβλεπε στην εγκατάσταση Εβραίων της Διασποράς στην Κύπρο και την προσάρτησή της στην «Αυτοκρατορία του Μεγάλου Ισραήλ».
Ποτέ της δεν προβληματίστηκε, γιατί στα γεγονότα του 1963-64 ανάμεσα στις ηγετικές θέσεις των Τούρκων τρομοκρατών ήσαν 24 Εβραίοι. Ούτε γιατί λίγους μήνες μετά, στις αρχές του 1965, το Ισραήλ κήρυξε τον οικονομικό πόλεμο κατά της Μεγαλονήσου.

Έγινε το πραξικόπημα και η τουρκική εισβολή το 1974 και η πολιτική μας ηγεσία δεν συνέλαβε την ουσία των πραγμάτων. Γιατί ο Εβραίος Χένρυ Κίσσινγκερ οργάνωσε το πραξικόπημα και την τουρκική εισβολή;Το αμερικανικό περιοδικό «Νιούζ - Γουήκ» στις αρχές Μαρτίου του 1975 είχε αποκαλύψει τα σχέδια του Κίσσινγκερ, ο οποίος πρότεινε:
α) Οι Ελληνοκύπριοι να φύγουν από την Κύπρο και να εγκατασταθούν στην Ελλάδα,
β) οι Τουρκοκύπριοι να φύγουν από την Κύπρο και να εγκατασταθούν στην Τουρκία και
γ) η Κύπρος να κατοικηθεί αποκλειστικά μόνον από Εβραίους.

Μας παρουσιάστηκε το 2004 το Σχέδιο Ανάν, που διέλυε την Κυπριακή Δημοκρατία και η πολιτική μας ηγεσία δεν προβληματίστηκε που έφερε την «σφραγίδα» του Εβραίου Λόρδου Δαβίδ Χάνεϋ και των άλλων Αμερικανοεβραίων του Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
Μετά την απόρριψη του Σχεδίου Ανάν ακολούθησε ο οικοδομικός οργασμός στα κατεχόμενα με την αγορά κατοικιών και την εγκατάσταση Εβραίων, κυρίως, από την Ευρώπη και η ίδρυση εβραϊκής κοινότητας, αλλά όλα αυτά, η πολιτική μας ηγεσία τα έριξε ...; κάτω από το χαλί!

Έρχεται η κρίση στις σχέσεις του Ισραήλ και της Τουρκίας, η πολιτική μας ηγεσία βλέπει το «ενδιαφέρον» των Εβραίων για την Κύπρο, αλλά και πάλι δεν φαίνεται να συλλαμβάνει την ουσία των πραγμάτων.

Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος σε πρόσφατες δηλώσεις του ανέφερε, ότι: «Πιστεύω ότι στη Μέση Ανατολή το εβραϊκό κράτος είναι μια υπερδύναμη είτε το θέλουμε, είτε δεν το θέλουμε», για να προσθέσει ότι, «αν έχουν με τους Τούρκους διαφορές είναι, γιατί η Τουρκία τώρα ως μεγάλη χώρα θέλει γεωπολιτικά να ελέγχει τη Μέση Ανατολή, την οποία μέχρι τώρα ελέγχει το Ισραήλ. Ο τσακωμός τους είναι αυτός», είπε, «δεν πιστεύω ότι είναι άλλος».

Πώς, όμως, επιτυγχάνεται ο έλεγχος της Μέσης Ανατολής από την Τουρκία ή το Ισραήλ;
Με τον έλεγχο της Κύπρου, βεβαίως. Φαίνεται, όμως, ότι ούτε και αυτό το αντιλαμβάνεται η πολιτική μας ηγεσία. Γιατί, διεφάνη μετά τον πρόσφατο ερχομό του εβραϊκού λόμπι στην Κύπρο, ότι είμαστε έτοιμοι να δώσουμε «γην και ύδωρ» στους Εβραίους.

«Η Κύπρος για τους Εβραίους είναι μία (σ.σ. η μόνη, καλύτερα) διέξοδος ...;», όπως είπε ο Μακαριώτατος στις ίδιες δηλώσεις του, γιατί περιτριγυρίζεται από «εχθρικά» αραβικά κράτη.
Η πολιτική μας ηγεσία είναι έτοιμη να αξιοποιήσει το «ενδιαφέρον» του Ισραήλ για την Κύπρο, για την εθνική μας υπόθεση, ή θα παραδώσει το νησί, το δε μισό στην Τουρκία και το άλλο μισό στο Ισραήλ;
Αυτό είναι το μεγάλο τραγικό ερώτημα, μετά και το νέο αδιέξοδο που αναμένεται στις απευθείας διαπραγματεύσεις.

Του Μ. Μιχαήλ

Αναδημοσίευση από: http://ellinonea.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: