Έπου θεώ, Νόμω πείθου, Θεούς σέβου, Γονείς αίδου, Γνώθι μαθών, Ήττο υπό δικαίου, Ακούσας νόει, Σεαυτόν ίσθι, Γαμείν μέλλε, Καιρόν γνώθι, Φρόνει θνητά, Ξένος ών ίσθι, Εστίαν τίμα, Άρχε σεαυτού, Φίλοις βοήθει, Θυμού κράτει, Πρόνοιαν τίμα, Φρόνησιν άσκει, Όρκω μή χρώ, Φιλίαν αγάπα, Δόξαν δίωκε, Παιδείας αντέχου, Ψέγε μηδένα, Επαίνει αρετήν, Σοφίαν ζήλου, Καλόν εύ λέγε, Πράττε δίκαια, Ευγένειαν άσκει, Φίλους ευνόει, Εχθρούς αμύνου, Κακίας απέχου, Κοινός γίνου, Ελπίδα αίνει, Φυλακή πρόσεχε, Φθονεί μηδένι, Ευεργεσίας τίμα, Ο μέλλεις δός, Τέχνη χρώ, Υφορώ μηδένα, Λαβών αποδός, Ήθος δοκίμαζε, Σοφοίς χρώ, Έυχου δυνατά, Φόνου απέχου, Γνούς πράττε, Φιλόσοφος γίνου, Όσια κρίνε, Ευλόγει πάντας, Διαβολήν μίσει, Δόλον φοβού, Έχων χαρίζου, Υιούς παίδευε, Πάσιν αρμόζου, Ικέτας αίδου, Ύβριν μίσει, Όρα τό μέλλον, Χρόνου φείδου, Μηδέν άγαν, Μέτρον άριστον, Φίλω χαρίζου, Ίδια φύλαττε, Άκουε πάντα, Αλλοτρίων απέχου, Έυφημος ίσθι, Δικαίως κτώ, Αγαθούς τίμα, Κριτήν γνώθι, Γάμους κράτει, Τύχην νόμιζε, Εγγυήν φεύγε, Απλώς διαλέγου, Ομοίοις χρώ, Δαπανών άρχου, Κτώμενος ήδου, Αισχύνην σέβου, Χάριν εκτέλει, Ευτυχίαν εύχου, Τύχην στέργε, Εργάζου κτητά, Ακούων όρα, Παίς όν κόσμιος ίσθι, Γλώτταν ίσχε, Όνειδος έχθαιρε, Κρίνε δίκαια, Ύβριν αμύνου, Αιτίω παρόντα, Χρώ χρήμασιν, Λέγε ειδώς, Φθιμένους μή αδίκει, Αλύπος βίου, Ομίλει πράως, Φιλοφρόνει πάσιν, Ευγνώμων γίνου, Γυναικός άρχε, Ηδονής κραττείν, Υιοίς μη κατάρω, Σεαυτόν εύ ποίει, Ευπροσήγορος γίνου, Πίνων άρμοζε, Μελέτει τό πάν, Μή θρασύνου, Βουλεύου χρόνω, Πόνει μετ΄ ευκλείας, Πράττε συντόμως, Αποκρίνου έν καιρό, Έριν μίσει, Πρεσβύτης εύλογος, Ηβών εγκρατής, Ατυχούντι συνάχθου, Οφθαλμού κράτει, Ομόνοιαν δίωκε, Άρρητον κρύπτε, Τό κρατούν φοβού, φιλίαν φύλαττε, Καιρόν προσδέχου, Έχθρας διέλυε, Τό συμφέρον θηρώ, Ευφημίαν άσκει, Γήρας προσδέχου, Απέχθειαν φεύγε, Επί ρώμη μή καυχώ, Πλούτει δικαίως, Δόξαν μή λείπε, Κακίαν μίσει, Κινδύνευε φρονίμως, Πλούτω απίστει, Χρησμούς θαύμαζε, Απόντι μή μάχου, Μανθάνων μή κάμνε, Σεαυτόν αίδου, Ούς τρέφεις αγάπα, Μή άρχε υβρίζειν, Επαγγέλου μηδενί, Τελεύτα άλυπος, Πρεσβύτερον αίδου, Χαρίζου αβλαβώς, Νεώτερον δίδασκε, Τύχη μή πίστευε, Μή επί παντί λυπού, Επί νεκρώ μή γέλα, Εύ πάσχε ώς θνητός, Βίας μή έχου, Έξ ευγενών γέννα, Μέσος δίκαιος, Τώ βίω μή άχθου, Πέρας επιτελεί μή αποδειλιών, Φειδόμενος μή λείπε, Αδωροδόκητος δίκαζε, Προγόνους στεφάνου, Αμαρτάνων μετανόει, Πράττε αμετανοήτως, Θνήσκε υπέρ πατρίδος.

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Πυρήνας «Γκρίζων Λύκων» χτυπά στην Θράκη


Δείγματα εκφοβισμού των χριστιανών κατοίκων στον επαρχιακό άξονα Ανθοχωρίου, Αράτου και Αρίσβης

Στόχος η δημογραφική συρρίκνωση του χριστιανικού στοιχείου κάτω από ένα καθεστώς «τυχαίων» γεγονότων που θα συμβαίνουν σε τακτικά διαστήματα σε βάρος τους

Το δημοσίευμα δεν αποβλέπει στο να δημιουργήσει φόβο και άγχος στους αναγνώστες, αλλά πάντα με συναίσθηση ευθύνης να δημιουργήσει τον προβληματισμό που επιβάλλεται σχετικά με γεγονότα που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό, τυχαία. Πέραν τούτου ουδέν. Τυχαία δεν είναι, όπως θα πουν οι άνθρωποι που τα αντιμετωπίζουν με μια πιο διεισδυτική ματιά. Τα συνθήματα των Γκρίζων Λύκων και οι πρακτικές τους πυκνώνουν στην Θράκη, αποδεικνύοντας ότι ο πυρήνας που έχουν δημιουργήσει εδώ, κινείται και δρα με την δική του μεθοδολογία.


«Η Τουρκία ως ένα συντεταγμένο κράτος με ιμπεριαλιστικό και φασιστικό χαρακτήρα λειτουργίας, έχει κάθε λόγο να δημιουργεί ζητήματα στην ελληνική Θράκη, όπου με κάθε τρόπο και χρησιμοποιώντας πότε τα κόμματα που εναλλάσσονται στην κυβέρνηση και πότε με άλλα, που έχουν καθαρά εθνικιστικό προσανατολισμό προκειμένου να δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας στην περιοχή», θα πει άνθρωπος που παρακολουθεί μέσα από στρατηγικές αναλύσεις, τον τρόπο που κινείται η γειτονική χώρα.

Αφορμές για πόλωση του κλίματος και για τη δημιουργία εντάσεων και ψυχρών επεισοδίων θα προκύπτουν πάντα με προβοκατόρικη διάθεση. Το θέμα είναι να μπουν υπό έλεγχο όλες αυτές οι τακτικές και να απομονωθούν φασιστοειδείς πρακτικές ατόμων που μπερδεύουν ότι εδώ τελικά είναι Ελλάδα.

Συνθήματα του τύπου «Έλληνες έξω από την Θράκη» κι άλλα που γράφηκαν σε κεντρικούς τοίχους στην Αρίσβη, δεν είναι η λύση να τα κουκουλώνουμε με το ασβέστωμα, αλλά να δει κανείς τι κρύβεται από πίσω. Γιατί γράφονται και τί υποδηλώνουν μαζί και με άλλα απαράδεκτα που συμβαίνουν και έχουμε μάθει να τα ανεχόμαστε. Τρεις εμπρησμοί στον Άρατο σε χριστιανικά σπίτια, ανθελληνικά συνθήματα στην Αρίσβη και προκλήσεις στο Ανθοχώρι. Όλα σε απόσταση ανάσας στον ίδιο οδικό άξονα όπου κινούνται ανενόχλητοι οι γκρίζοι λύκοι.

Αλλού -όπου τους παίρνει- δημιουργούν περισσότερα πράγματα και καταστάσεις, έχοντας ως ορμητήριο τα τζαμιά, κάτι που θα επιχειρήσουν να το κάνουν κι εδώ. Επαγρύπνηση και ετοιμότητα χρειάζεται σ’ αυτό το λεπτό θέμα, αφού πλέον οι γκρίζοι λύκοι επέλεξαν να δείξουν τα δόντια τους στην ελληνική Θράκη.

Της Μελαχροινής Μαρτίδου.
Αναδημοσίευση από: http://www.oxronos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: