Ο περιηγητής και ιστορικός Παυσανίας επισκέφτηκε την «ποικίλη στοά των Αθηνών» η οποία ονομαζόταν έτσι λόγω της ποικιλίας των τοιχογραφιών που διέθετε. Στην τελευταία αναπαράσταση απεικονίζονταν όλοι εκείνοι που είχαν πολεμήσει στην μάχη του Μαραθώνα το 490 π.Χ. (δηλ 700 χρόνια νωρίτερα).
Στην αναπαράσταση αυτή οι φημισμένοι ζωγράφοι Πάναινος και Μίκων φρόντισαν να ξεχωρίζει ο Πολέμαρχος Καλλίμαχος, ο Στρατηγός Μιλτιάδης και ακόμα ένας ήρωας για τον οποίον δεν είχαν στοιχεία, τον οποίον ονόμασαν Εχετλάιο. Με το περίεργο όνομα αυτό λοιπόν τίμησαν οι Αθηναίοι τον άγνωστο ήρωα ο οποίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην την νίκη των Ελλήνων κατά των Περσών.
στην μάχη εκείνη είχε εμφανιστεί ξαφνικά στο ελληνικό στρατόπεδο κάποιος άγνωστος άνδρας ντυμένος με στολή την οποίαν παρομοίασαν σαν χωρικού, κρατώντας στα χέρια του ένα όπλο το οποίο έμοιαζε σαν εχέτλη (= λαβή αρότρου-δηλ σαν κοντάκι σημερινού όπλου), αντί των γνωστών όπλων της εποχής. Με αυτό το όπλο χτυπούσε τους εχθρούς και τους εξόντωνε από μια σχετική απόσταση. Μετά τη μάχη, ο άγνωστος άνδρας εξαφανίστηκε, με τον ίδιο τρόπο που είχε εμφανιστεί και κανείς δεν γνώριζε το παραμικρό γι' αυτόν, ούτε το όνομά του.
Ο Ηρόδοτος δίνει μια άλλη διάσταση στον άγνωστο αυτόν πολεμιστή και το όπλο του, περιγράφει λοιπόν ότι στην μάχη του Μαραθώνα σκοτώθηκαν 6.400 Πέρσες και 192 Αθηναίοι. Κατά την διάρκεια της συγκρούσεως συνέβη κάτι πολύ παράξενο, ένας Αθηναίος στρατιώτης, ο Επίζηλος, γιός του Κουφαγόρα, ενώ πολεμούσε γενναία στήθος με στήθος ξαφνικά έχασε την όραση του και στα δύο του μάτια, παρόλο που δεν τον είχε ακουμπήσει τίποτα, ούτε δόρυ ούτε ξίφος ούτε βέλος τόξου. Συνεχίζοντας ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι ο Επίζηλος διηγείται ότι είδε έναν μεγαλόσωμο οπλίτη που η γενειάδα του κάλυπτε ολόκληρη την ασπίδα του, και ότι αυτό το φάντασμα κρατούσε στα χέρια του ένα πολύ φωτεινό όπλο! Πέρασε ακριβώς δίπλα του, σκοτώνοντας Πέρσες αντιπάλους και αυτή η σκήνη ήταν η τελευταία που είδε ο Επίζηλος γιατί από κάποια υπερβολική λάμψη, τυφλώθηκε!
Οι Αθηναίοι ρώτησαν το Μαντείο των Δελφών να μάθουν ποιος ήταν ο άγνωστος ήρωας που πολέμησε μαζί τους και το Μαντείο τους έδωσε την απάντηση πως έπρεπε να τιμούν τον ήρωα Εχετλαίο.
"Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερομενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
πηγή: nck-blogspot.com
6 σχόλια:
πρεπει να πιστεψουμε σε αυτα.
Πολλά έχουν λεχθεί σε ορισμένους κύκλους περί της διαχρονικής επέμβασης στη Μάχη του Μαραθώνα ατόμων που προήλθαν από το μέλλον με σκοπό να αλλάξουν τον Ρούν της Ιστορίας και να μη ασιατικοποιηθεί η Δύση.
Οι διάφορες διεργασίες από την Βάση της Ν. Μάκρης που αποτελεί κατά πολλούς γεωκενρικό σημείο από τους Αμερικανούς, φαίνεται πως βοήθησαν να εμφανιστεί ο Έχετλος , ....η ο θεός Πάν μέσα σε φλόγες και δυνατούς βρυχηθμούς που σάρωσε και κατεφόβισε τους Πέρσες και τους απίθανους αριθμούς των στρατιωτών τους.
΄Οντως, δεν μπορεί να εξηγηθεί η ήττα των πολλών "χρυσοφόρων Μήδων" από τους ελαχίστους Αθηναίους και συμμάχους που έτσι κι αλλοιώς, δεν διέθεταν τόσους ολλούς βαρέως οπλισμένους Οπλίτες, ούτε την εκπαίδευση και την επιμονή των Σπαρτιατών, που εκ΄τος εξαιρέσεων, πάντα έλλειπαν από σοβαρές Ελληνικές προσπάθειες διακρατώντας τους Δαρεικούς και την υπόσχεση του Μ. Βασιλέα πως θα κυβερνήσουν στ όνομά του όταν νικήσει.
Φανταστείτε στις μέρες μας ένα όπλο κατευθυνομένων κραδασμών, ρυθμισμένο στη ιδιοσυχνότητα του σώματος να στρέφεται κατά των εχρών κάτω ή απέναντι ή οπουδήποτε θέλαμε να "καθαρίσουμε" από κάθε ζώσα ψυχή...
Υπερόπλο, λοιπόν. ΑΠ το μέλλον ή απ τα άστρα(!!)
Το ίδιο συνέβη και κατά την διάρκεια εχθρικής επίθεσης στους Δελφούς.
'Αγνωστοι και υπέρτεροι φύλακες - στρατιώτες απώθησαν τους εισβολείς τρομοκρατώντας.
'Εφυγαν έτσι όπως ξαφνικά εμφανίστηκαν.
παντως εκει που εγινε η μαχη ειχαν βαση οι αμερικανοι.τι κανει νιαου νιαου στα κεραμυδια
οσο για το εχετλειο οπλο μαλλον σε RAY GUN μου φερνει εμενα
Το ότι το όπλο του Εχετλαίου ήτανε φωτεινό πως προκύπτει από τα αρχαία κείμενα;
Δημοσίευση σχολίου