Έπου θεώ, Νόμω πείθου, Θεούς σέβου, Γονείς αίδου, Γνώθι μαθών, Ήττο υπό δικαίου, Ακούσας νόει, Σεαυτόν ίσθι, Γαμείν μέλλε, Καιρόν γνώθι, Φρόνει θνητά, Ξένος ών ίσθι, Εστίαν τίμα, Άρχε σεαυτού, Φίλοις βοήθει, Θυμού κράτει, Πρόνοιαν τίμα, Φρόνησιν άσκει, Όρκω μή χρώ, Φιλίαν αγάπα, Δόξαν δίωκε, Παιδείας αντέχου, Ψέγε μηδένα, Επαίνει αρετήν, Σοφίαν ζήλου, Καλόν εύ λέγε, Πράττε δίκαια, Ευγένειαν άσκει, Φίλους ευνόει, Εχθρούς αμύνου, Κακίας απέχου, Κοινός γίνου, Ελπίδα αίνει, Φυλακή πρόσεχε, Φθονεί μηδένι, Ευεργεσίας τίμα, Ο μέλλεις δός, Τέχνη χρώ, Υφορώ μηδένα, Λαβών αποδός, Ήθος δοκίμαζε, Σοφοίς χρώ, Έυχου δυνατά, Φόνου απέχου, Γνούς πράττε, Φιλόσοφος γίνου, Όσια κρίνε, Ευλόγει πάντας, Διαβολήν μίσει, Δόλον φοβού, Έχων χαρίζου, Υιούς παίδευε, Πάσιν αρμόζου, Ικέτας αίδου, Ύβριν μίσει, Όρα τό μέλλον, Χρόνου φείδου, Μηδέν άγαν, Μέτρον άριστον, Φίλω χαρίζου, Ίδια φύλαττε, Άκουε πάντα, Αλλοτρίων απέχου, Έυφημος ίσθι, Δικαίως κτώ, Αγαθούς τίμα, Κριτήν γνώθι, Γάμους κράτει, Τύχην νόμιζε, Εγγυήν φεύγε, Απλώς διαλέγου, Ομοίοις χρώ, Δαπανών άρχου, Κτώμενος ήδου, Αισχύνην σέβου, Χάριν εκτέλει, Ευτυχίαν εύχου, Τύχην στέργε, Εργάζου κτητά, Ακούων όρα, Παίς όν κόσμιος ίσθι, Γλώτταν ίσχε, Όνειδος έχθαιρε, Κρίνε δίκαια, Ύβριν αμύνου, Αιτίω παρόντα, Χρώ χρήμασιν, Λέγε ειδώς, Φθιμένους μή αδίκει, Αλύπος βίου, Ομίλει πράως, Φιλοφρόνει πάσιν, Ευγνώμων γίνου, Γυναικός άρχε, Ηδονής κραττείν, Υιοίς μη κατάρω, Σεαυτόν εύ ποίει, Ευπροσήγορος γίνου, Πίνων άρμοζε, Μελέτει τό πάν, Μή θρασύνου, Βουλεύου χρόνω, Πόνει μετ΄ ευκλείας, Πράττε συντόμως, Αποκρίνου έν καιρό, Έριν μίσει, Πρεσβύτης εύλογος, Ηβών εγκρατής, Ατυχούντι συνάχθου, Οφθαλμού κράτει, Ομόνοιαν δίωκε, Άρρητον κρύπτε, Τό κρατούν φοβού, φιλίαν φύλαττε, Καιρόν προσδέχου, Έχθρας διέλυε, Τό συμφέρον θηρώ, Ευφημίαν άσκει, Γήρας προσδέχου, Απέχθειαν φεύγε, Επί ρώμη μή καυχώ, Πλούτει δικαίως, Δόξαν μή λείπε, Κακίαν μίσει, Κινδύνευε φρονίμως, Πλούτω απίστει, Χρησμούς θαύμαζε, Απόντι μή μάχου, Μανθάνων μή κάμνε, Σεαυτόν αίδου, Ούς τρέφεις αγάπα, Μή άρχε υβρίζειν, Επαγγέλου μηδενί, Τελεύτα άλυπος, Πρεσβύτερον αίδου, Χαρίζου αβλαβώς, Νεώτερον δίδασκε, Τύχη μή πίστευε, Μή επί παντί λυπού, Επί νεκρώ μή γέλα, Εύ πάσχε ώς θνητός, Βίας μή έχου, Έξ ευγενών γέννα, Μέσος δίκαιος, Τώ βίω μή άχθου, Πέρας επιτελεί μή αποδειλιών, Φειδόμενος μή λείπε, Αδωροδόκητος δίκαζε, Προγόνους στεφάνου, Αμαρτάνων μετανόει, Πράττε αμετανοήτως, Θνήσκε υπέρ πατρίδος.

Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

Στρατευμένους δασκάλους στις μυστικές υπηρεσίες της Άγκυρας θέλουν οι τουρκόφρονες στην Θράκη


Πρόσφατα γράφαμε για τη νέα πρόκληση στο χωριό Λύκειο της Ροδόπης, όπου ο κύριος Μεχμέτ Ντερντιμάν, δάσκαλος και πολιτευτής, έπαιξε έναν άθλιο ρόλο σε βάρος της νομιμότητας και της γαλήνης του τόπου, με αφορμή τη σχολική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου στο μειονοτικό σχολείο. Η αποχή των παιδιών από τις σχολικές εκδηλώσεις, δήθεν ως «διαμαρτυρία των γονέων», είναι κάτι που το ξαναείδαμε στην περίπτωση της Χαράς Νικοπούλου στο Μέγα Δέρειο αλλά τότε δεν έπιασε. Είναι όμως φοβερό το πώς χρησιμοποιούνται τα μικρά παιδιά στον βωμό των πολιτικών σκοπιμοτήτων της Άγκυρας! Πρόκειται για ένα συμβάν που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να περάσει αναπάντητο, καθώς
προοιωνίζεται τα χειρότερα για τον τόπο μας, και αναμένουμε τις ενέργειες της διοίκησης.


Τι συμβαίνει όμως στα σχολεία της γείτονος, όπου ο Ντερντιμάν και ΟΛΟΙ οι μειονοτικοί παράγοντες ζητούν να εκπαιδεύονται οι δάσκαλοι των μειονοτικών μας σχολείων; Για να μην ξεχνάμε λοιπόν σε ποιαν χώρα αναφέρονται πάντα οι λεγάμενοι, παραθέτουμε το πρόσφατο δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας «Ζαμάν» (10-11-2010) για την παρουσία των κρατικών ρουφιάνων στις σχολικές αίθουσες της γείτονος:

«Αποκαλύφθηκε πως οι αξιωματικοί που μπαίνουνε στα μαθήματα Εθνικής Ασφάλειας, οργανωμένα κάθε μήνα ετοιμάζουν και μια αναφορά. Από τις πολιτικές απόψεις των δασκάλων μέχρι το ντύσιμο των μαθητών και τα πανό που κρεμάνε στις γιορτές, για όλα ενημερωνόταν το Αρχηγείο. Με βάση σημερινή είδηση της εφημερίδας «Μπουγκιούν», οι αξιωματικοί που εξουσιοδοτούνται να κάνουν το μάθημα Εθνικής Ασφάλειας, στα σχολεία όπου πηγαίνουν φακελώνουν τους διοικούντες, το σχολείο, τους δασκάλους και τους μαθητές. Οι δάσκαλοι αυτοί του μαθήματος Εθνικής Ασφάλειας έστελναν αναφορές στους ανωτέρους τους, χαρακτηρίζοντας πολλές από τις δραστηριότητες του σχολείου ¨οπισθοδρόμηση¨. Εντοπίστηκε έγγραφο στο 9ο Σώμα Στρατού στο Ερζερούμ, όπου συμπλήρωναν κάθε μήνα ένα έγγραφο που το έδιναν στους ανωτέρους τους. Στο έντυπο, εκτός από τις ερωτήσεις σχετικά με το μάθημα Εθνικής Ασφάλειας, υπάρχει και ένα τμήμα με 25 ερωτήματα που αφορούν τις διαπιστώσεις του δασκάλου – αξιωματικού. Στο έντυπο εμπεριέχονται ερωτήσεις όπως αν οι δασκάλες και οι μαθήτριες φορούνε μαντήλα, αν αγόρια και κορίτσια εκπαιδεύονται μαζί ή χώρια, αν η ενδυμασία των κηδεμόνων είναι ή όχι ¨σύγχρονη¨, αν στη βιβλιοθήκη του σχολείου περιλαμβάνονται βιβλία με διχαστικό ή αντιδραστικό περιεχόμενο και αν το Ισλαμικό κεφάλαιο συμβάλλει ή όχι στα έξοδα του σχολείου. Ο λοχαγός – ηλεκτρονικός μηχανικός και υπηρετών ως δάσκαλος Εθνικής Ασφάλειας Μουσταφά Τζαν Α, στο λύκειο Γιαβούζ Σελίμ του Ερζερούμ κάθε μήνα ετοίμαζε αναφορά φακελώματος. (…) Στο τμήμα των απόψεων ο λοχαγός απαντά: ¨Οι δάσκαλοι γενικά μπαίνουν στις ιστοσελίδες του Καναλιού 7, της Ζαμάν και της Γενί Σαφάκ και παρακολουθούνε τις δημοσιεύσεις¨. Στο τμήμα των εκτιμήσεων ο λοχαγός Α παραθέτει την εικόνα που είδε όταν μπήκε στο γραφείο του διευθυντή: ¨Τον άκουσα να ακούει θρησκευτικούς ύμνους που λέγανε παιδιά¨. Παραθέτοντας με λεπτομέρειες ο λοχαγός Α. τα στοιχεία, θεώρησε ανάρμοστα κάποια CD στο εργαστήριο, τα φωτογράφησε κι ενημέρωσε τους ανωτέρους του…»

Αυτά στην ισλαμοδημοκρατική Τουρκία του 2010. Προφανώς η οικονομική ανάπτυξη, όπως και στην Κίνα, ουδόλως συνδέεται με τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών. Ας το θυμόμαστε όποτε κάποιοι συντοπίτες μας ζητούν διασύνδεση της εν Ελλάδι παρεχόμενης εκπαίδευσης με την εκείθεν του Έβρου.

Αναδημοσίευση από: http://kostasxan.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: